Els nostres cursos
Una manera oberta i imaginativa de veure i entendre el món
Saber-ne mésFins i tot el camí més llarg comença amb un pas
En què consisteix el millor mètode perquè els nens i nenes aprenguin anglès?
El mètode Kids&Us es basa en el procés natural d’adquisició de la llengua materna, un camí d’aprenentatge que segueix un ordre lògic, natural i espontani.
Un nen podria aprendre la seva llengua materna sense haver-la sentit mai abans?
És evident que el procés d'adquisició del llenguatge comença molt abans que el nen comenci a parlar. Per això, Kids&Us proposa que els més petits comencin a assimilar l'anglès des del primer any de vida, a través d'una exposició diària al nou idioma.
Com arriba un nen a entendre la seva llengua materna?
Després de sentir les mateixes combinacions de paraules en diferents moments i contextos, el nen acaba entenent el significat de tot allò que escolta. Els pares parlen amb els seus fills de manera natural, utilitzant una gran varietat de paraules, expressions i frases en diferents temps verbals. El mètode Kids&Us reprodueix aquesta situació amb els alumnes i els exposa al llenguatge tal qual és, mitjançant contextos fàcilment reconeixibles per a ells.
En quin moment un nen comença a parlar?
Parlar és una conseqüència natural d'escoltar i entendre. Per això, després que els nens hagin escoltat i entès, crearem situacions en què tinguin l'oportunitat de verbalitzar, en context, tot el que han anat aprenent.
En la nostra llengua materna, ens plantejaríem que el nostre fill llegís abans que sabés parlar?
Llegir és una conseqüència natural d'escoltar, entendre i parlar. Començar a aprendre una llengua llegint-la o escrivint-la és antinatural; és com intentar que un ocell voli abans que sàpiga desplegar les ales. A Kids&Us el nostre alumnat comença a llegir en anglès a partir dels 8 anys, és a dir, una vegada consolidades les competències orals de l'idioma i quan ja saben llegir en la seva llengua materna.
Quan comencem a escriure?
Escriure és expressar els pensaments sobre el paper. Per arribar a aquesta etapa del desenvolupament lingüístic, és imprescindible haver superat les etapes anteriors: escoltar, comprendre, parlar i llegir. Quan els nostres alumnes comencen a escriure en anglès, ja disposen d'una base suficientment sòlida de l'idioma per ser conscients del que estan comunicant de forma escrita. En altres paraules, a Kids&Us introduïm aquesta competència en el moment en què l'alumnat està més preparat per afrontar-la amb èxit.
La qualitat i l’experiència han sigut sempre les nostres màximes i treballem dia a dia per mantenir-les. La millora constant dels materials, la formació del professorat, el seguiment personalitzat de l’alumnat i la comunicació regular amb les famílies són la base sòlida qe garanteix l’aprenentatge.
El professorat Kids&Us no només completa una formació inicial abans de poder impartir classes, sinó que a més realitza formació continuada i de reciclatge d’acord amb el seu pla de formació corporatiu. També és auditat trimestralment per garantir l’òptima implementació del mètode.
Tots i cadascun dels nostres professors han de superar un procés de selecció que consta d’una prova de nivell oral i escrit. Com a mínim, exigim un nivell C1 del Marc Comú Europeu de Referència.
Amb una dosi perfecta d'anglès i diversió! Les classes són un concentrat de coneixement lingüístic, amanit amb cançons i jocs, rere els quals hi ha un intens treball gramatical per consolidar els objectius d'aprenentatge. Ja sigui dins o fora de l'aula, tots els ingredients del mètode Kids&Us estan meticulosament calibrats perquè l'aprenentatge sigui efectiu, dinàmic i motivador.
Totes les activitats que es porten a terme a classe tenen una finalitat comunicativa i estan pensades per anar consolidant i ampliant els continguts i objectius de cada curs. Al nostre mètode res es fa per què sí; tot té la seva raó de ser!
Amb el nostre mètode, els nens i nenes aprenen de manera natural, aprofitant els seus recursos innats. Volem que tinguin un contacte amb l'anglès real des del primer dia, sense adaptacions ni omissions, amb la finalitat que portin a terme un aprenentatge global. És a dir, que siguin acapaços de comunicar-se, tinguin una bona pronunciació i desenvolupin una bona comprensió
Con nuestro método, los niños y niñas aprenden de forma natural, aprovechando sus recursos innatos. Queremos que tengan un contacto con el inglés real desde el primer día, sin adaptaciones ni omisiones, con el fin de que lleven a cabo un aprendizaje global. Es decir, que sean capaces de comunicarse, tengan una buena pronunciación y desarrollen una buena comprensión oral y escrita.
Kids&Us no distingeix nivells d’anglès, de la mateixa manera que no hi ha nivells en l’adquisició de la llengua materna. No tindria cap sentit que quan parlem en la nostra llengua amb el nostre fill d’un any penséssim: «Només té un any; per tant, li parlaré sense fer servir cap verb, i, si ho faig, només faré servir el present». Quin seria el resultat, en aquest cas? Amb tres anys, els nens i nenes no serien tan competents com ho són en aquesta edat en la seva llengua i s’expressarien amb un llenguatge limitat i precari. Si això és aplicable a la nostra llengua materna i volem que els nostres fills dominin un altre idioma, per què hauríem de fer-ho d’una altra manera amb l’anglès?
Fins als dos anys, els nens i nenes tenen classes de 45 minuts, un dia a la setmana. Des dels tres anys i fins que comencen a llegir i escriure, venen un dia, una hora a la setmana, i el primer any que introduïm la lectoescriptura, les classes passen a durar una hora i mitja. A partir d’aquest moment, els alumnes venen a classe dos dies a la setmana i les classes duren una hora, primer, i una hora i mitja, més endavant.
Creiem que una exposició continuada a l’idioma és fonamental per a l’aprenentatge. El fet d’escoltar repetidament una pista d’àudio concreta fa que els nens i les nenes vagin gravant al seu cervell un gran nombre de paraules i estructures, de manera que en el moment en què les senten o les treballen a classe les poden identificar i reproduir amb molta més facilitat que si no les haguessin escoltat abans. No cal esmentar, en aquest punt, la importància de l’audició; gràcies a això, l’oïda s’acostuma a la comprensió i a la pronúncia de l’anglès.
El mètode perd efectivitat si no s'escolta la pista d'audio corresponent. A més, les classes estan pensades per dur a terme activitats en les que els nens i nenes ja estan familiaritzats amb el llenguatge que es treballa, per la qual cosa si algú no escolta mai l'audio és fàcil que se senti perdut al llarg de la classe i, com a conseqüència, perdi motivació.
No, no és necessari. Només cal assegurar-se que els nens escolten la pista d’àudio cada dia.
Només és necessari en els primers cursos del mètode (1 i 2 anys). La vostra presència fa que els nens i nenes se sentin segurs i còmodes en el nou entorn i que comencin a connectar emocionalment amb l'idioma, generant-se un vincle molt especial que farà que el seu aprenentatge sigui productiu.
Quan les famílies deixeu d'assistir a classe, a mig curs de Linda, haureu de procurar que els nens escoltin l'audio diàriament a casa i, si voleu, realitzar les activitats complementàries que proposem.
A Kids&Us no ensenyem el mateix que a l’escola, ja que la metodologia no té res a veure.
El nostre mètode es basa en una immersió lingüística total i en un aprenentatge global de l’idioma, de manera que les estructures gramaticals i els continguts de vocabulari no s’aprenen de manera aïllada, sinó en context. D’altra banda, aprofitem el fet de treballar amb grups reduïts per fomentar i donar més oportunitats a l’expressió i la interacció oral.
No és una qüestió de començar tard sinó de fer-ho quan els alumnes estan preparats per afrontar-ho amb èxit. De fet, amb la nostra llengua materna no comencem a parlar, llegir i escriure simultàniament, sinó que primer aprenem la llengua i posteriorment aprenem a llegir-la i escriure-la. Per això, creiem que és més natural i fructífer potenciar la comprensió i l'expressió oral durant els primers anys d'aprenentatge de l'anglès i introduir la lectoescriptura més endavant.
Perquè el nostre mètode funciona: el teu fill aprendrà anglès amb nosaltres, com els més de 180.000 alumnes que estudien en les nostres més de 600 acadèmies a 10 països diferents.
Com a líders en l'ensenyament de l'anglès a nens i nenes a Espanya, creiem en la millora i innovació constínues. Com referents al sector gràcies a la nostra metodologia pròpia, eficaç i provada.
Kids&Us ofrece una enseñanza no oficial y no conducente a la obtención de un título con carácter oficial o certificado de profesionalidad.
Al finalizar todos los cursos, el alumnado de Kids&Us alcanza las más altas competencias lingüísticas, permitiéndoles desenvolverse con comodidad en diversos contextos, tanto profesionales como personales. Gracias a una metodología única y a la inmersión constante en el idioma, los alumnos y alumnas desarrollan una comprensión profunda del inglés, una pronunciación precisa y una capacidad de comunicación efectiva.