Ingelesa, haurtxoentzat, haurrentzat eta nerabeentzat
Ingelesa modu naturalean ikastea, bizitzako aro bakoitzean
Ingelesa ikasteko metodoa
Gure ikastaroak: etapaz etapako hezkuntza-ibilbide bat!
Ibilbide horrek xede bat du: hitz egiteko erraztasuna
Bilatu hurbilen duzun akademia
Gure akademiak: ingelesa errealitate bihurtzen den lekua
Kids&Us-en, 600dik gora zentro ditugu, beraz, segur aski zugandik hurbil egongo gara. Aukeratu zure eremua, zure semeak edo alabak ibilbide hori gaur hasi ahal izan dezan.
Ingelesko jarduerak
Jardueraz betetako unibertso bat
Ingelesezko makina bat jarduera, gaika banatuta, haurren irudimena sustatuz ingelesarekiko harremanari eusten laguntzeko.
Kids&Us-ez harro
Aurki gaitzazu Espainian, Andorran, Italian, Frantzian, Belgikan, Txekiar Errepublikan, Myanmar, Mexikon, Vietnamen eta Japonian.
gora ikasle
gora akademia
fidelizazioa
Frankiziak
Ireki zure akademia
Kids&Us proiektu berritzaile bat da eta eginkizun oso argia du: ingelesezko irakaskuntzaren sektorean aitzindari izaten jarraitzea, hurrengo belaunaldien etorkizunari forma emateko asmozs.
Online denda
Ingelesa ikasteko baliabideak
Gure metodologia, ingelesa ikasgelatik haratago joan dadin, garatu ditugun baliabide didaktiko propio batzuetan oinarritzen da. Dibertigarria eta ikasten!
El próximo 5 de mayo celebramos el Día de la Madre, uno de los momentos favoritos del año de todos los niños y niñas, al ser un día único en el que celebramos la vida y felicitamos a nuestra madre con un regalo especial.
En Kids&Us, el Día del Libro es una fecha muy especial que esperamos con gran entusiasmo. La lectura en inglés es una auténtica joya en el proceso de aprendizaje del idioma. No solo nos ofrece la oportunidad de expandir nuestro vocabulario, sino que también nos ayuda a pulir nuestra gramática y ortografía de una forma divertida y amena.
Aprender a hablar inglés, pensando en inglés.
¿Por qué las niñas y los niños aprenden más y mejor cuando el contenido está en forma de historia?
Marta García, directora de Producto en Kids&Us, y Héctor Ruiz, investigador en psicología cognitiva del aprendizaje y director de la International Science Teaching Foundation, conversan sobre ello.